Salonvoorwaarden

Late annuleringen | Late cancellations

Wil je jouw afspraak wijzigen of annuleren? Laat dit ons dan uiterlijk 24 uur van tevoren weten. Aangezien het lastig is de tijd die voor jouw behandeling is gereserveerd op korte termijn opnieuw te vullen, wordt er een late annuleringstoeslag in rekening gebracht. Dit geldt als je annuleert of wijzigt binnen de 24 uur.

Annuleren kan alleen via link in de mail die je van ons krijgt, whatsapp óf als je één van onze medewerkers persoonlijk hebt gesproken. Voicemail/e-mail/SMS/social media etc wordt NIET gebruikt voor afmeldingen.

LATE ANNULERINGSTOESLAG:

  • 50% van de totale bon van de behandeling waarvoor je hebt geboekt.

 

We kindly ask that if you wish to change or cancel your appointment to let us know no later than 24 hours in advance. The time reserved for your service is difficult to fill. For this reason, if 24 hours’ notice is not given, you will be charged a late cancellation fee.

You can cancel trough the link in the email that you received from us, whatsapp or when you personally spoke to one of our employees. Voicemail/email/SMS/social media and other things is not used for cancellations. 

LATE CANCELLATION FEE: 

  • 50% of the total bill that you booked for.

 

 

Gemiste afspraak | No show

Als je niet komt opdagen voor je behandeling, zijn we genoodzaakt een no show toeslag in rekening te brengen. Mis je drie afspraken zonder kennisgeving, dan kunnen we helaas geen toekomstige afspraken voor je inplannen.

NO SHOW TOESLAG:

  • 100% van de totale bon van de behandeling waarvoor je hebt geboekt.

 

In the event you do not show up to your appointment, you will be charged a lno show fee. If you miss three appointments without notification, we will unfortunately be unable to schedule future appointments for you.

NO SHOW FEE: 

  • 100% of the total bill that you booked for.

 

 

Te laat komen | Late arrivals

Als je om welke reden dan ook verwacht te laat te komen voor je afspraak, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Als de telefoon niet wordt beantwoord, stuur ons dan een whatsapp. We proberen de juiste hoeveelheid tijd in te plannen voor elke behandeling en te laat komen kan betekenen dat de planning uitloopt. Houd er rekening mee dat we niet kunnen garanderen dat je behandeling door kan gaan als je te laat bent. Als je 10 minuten of meer te laat bent, kan het nodig zijn je afspraak te verzetten naar een andere dag en kunnen hier kosten voor in rekening worden gebracht (zie late annuleringstoeslag hierboven). Wij zullen altijd proberen om de afspraak zo goed mogelijk aan te passen zodat je toch nog geholpen kunt worden met een aangepaste behandeling.

 

 

Garantie bij TWO FOUR TWO salon | Guarantee at TWO FOUR TWO salon

Als je na je behandeling onverhoopt niet helemaal tevreden bent met je haar, vragen we je binnen 14 dagen contact op te nemen met de salon. Dit kan door ons een whatsapp te sturen met foto’s waar je niet tevreden over bent. We plannen dan een nieuwe afspraak voor je in, om de behandeling deels of volledig opnieuw uit te voeren. We geven geen geld terug, aangezien dit het probleem niet verhelpt. Neem je na 14 dagen contact op, dan gelden de gebruikelijke tarieven weer. Als je zelf hebt geprobeerd jouw haar of haarkleur aan te passen of hiervoor een ander hebt ingeschakeld, is deze garantie niet langer van toepassing.

 

If for any reason you are running late to your appointment please let us know as soon as possible. If no one is answering the phone, you can send us a whatsapp. We try to schedule the right amount of time for each service and late arrivals often disrupt every other appointment scheduled that day. Please be aware in the unfortunate event you are late, we cannot guarantee that your appointment can go ahead. Lateness of 10 minutes or more may require rescheduling your appointment to another day and a fee may be charged (see late cancellation fee). We will always try our best to adjust the appointment as well as possible so you can still be helped with a adapted treatment. 

×

 

Hi!

Stel gemakkelijk jouw vraag via Whatsapp. Klik op onderstaand account en je wordt automatisch doorverwezen naar Whatsapp.

× Hoe kan ik je helpen?